Sunday 1 April 2012

Percutian Bersama Sahabat....

Assalamualaikum...
salam Ukhuwah Fillah Da Iman Abadan Abada...

Rasa nya dah lama x buka blog ni... buat je tapi x berjalan... busy sgt... ermmm busy ke??? hihi... entah la mcm x.. p kdg2 selalu je x cukup masa... alang2 dah buka ni nak gak aku coret kn sedikit pengalaman indah bersama sahabat2 kelas aku ari tu... kitorg wat  percutian kelas bersempena pengakhiran semester 6... kitorg dah plan awl dh..tapi ada ke seribu satu kekangan... tapi Alhamdulillah rancangan percutian 2 menjadi gak walau PA kitorg x dpt join sb ada hal yg x dpt dielakkan... maaf kn kami PA sb x dpt bawak PA... tempat percutian yang menjadi pilihan adalah Kem Permai di Santubong... ermmm ktorg wat aktiviti kuak bebas dan sedikit BBQ..ermmmm x sangka dh 3 tahun aku belajar kat sini... sama ngn kawan2... banyak gak kenangan pahit manis tawar masin dan masam... sayang korang sahabat2 kelas aku... syukur sgt dpt korg jd kwn kelas aku.... SAYANG KORANG SANGAT2..... =)



jeng jeng jeng... memperkenalkan sahabat2 kelas aku yg cool like refrigerator... pss... ada sorg je yg x da lam gmbar sb x dpt join kitorg ats sb2 tertentu... ishh22... cian x ikt...time nie ada kat Hotel Santubong...


yang ni masa nak balik dah... lps check out dah... buybye santubong... t lau ada rezeki jmpe lagi...


‎"Seandainya kamu b'temu seorang kawan yang sanggup B"SUSAH atas nama K'SETIAAN, 

m'dahulukan atas nama K'BAJIKAN , m'nyimpan K'AIBANmu atas nama K'JUJURAN , 

M'PERCAYAImu atas nama K'IKHLASAN , m'negur K'LEMAHANmu atas nama K'BAIKAN , 

m'mendam rasa T'KILAN demi m'jaga PERASAAN .. dia bukanlah seorang kawan , tetapi 

seorang SAUDARA dan SAHABAT SEJATI .. "


2 comments:

  1. hepi tgk ko hepi...mesti best kn klau ad dgn kwn2 sntiasa...nak2 lg kwn yg bkn stkat kwn tp dia teman, sahabat malah sbgai adik beradik kita...

    ReplyDelete
  2. ermmmm.... tq fatin.... happy bila ko happy jugak... kawan biar beribu... :)

    ReplyDelete