Saturday 22 September 2012

Mungkin ada hikmahnya...

Assalamualaikum
salam ukhuwah fillah....


haiii... hincik blog... kecian nye awak sebab selalu ditinggalkn.. saya bukan tinggalkn awak...cuma sy tak tahu apa yang saya nak tulis..hihi.. okayy laaa hincik blog... ary tu kan.. saya ada dapat tawaran ke universiti.. dapat tawaran bagi program ijazah kewangan... saya keluaran diploma perakaunan ..tak da lah jauh sgt terpesong kot kursus yang ditawarkan pihak universiti..tapi saya tolak tawaran tu.. bukan sebab saya demand..apa tah lagi tidak bersyukur..cuma saya terpaksa menolak tawaran atas sebab musabab yang tertentu... entah lah bukan nya saya tak nak masuk...sapa yang tak nak masuk universiti kan... tulah harap saya sejak dulu kala... tapi bila melihat hencik abah .. dan beberapa faktor lain yang datang dari diri saya sendiri... saya pendam kan dulu hasrat ke universiti.. mungkin akan ada rezeki saya di lain hari... saya akan usaha lagi mohon kembali untuk kemasukan bulan februari sambil2 saya memohon pekerjaan.. moga rezeki saya dipermurahkan... moga Allah redha atas apa yang saya lakukan... Amin... Ya Allah sesungguhnya hamba mu ini belajar semata2 inginkan keredhan Mu.. jangan kau pesongkan niat ku.. semua yang aku lakukan illahitaala,, InsyaAllah....

2 comments:

  1. insyaAllah dear, moga Allah permudahkan segala urusan kita. macam aku pernah cakap, peluang memang datang sekali tapi jika kita berusaha dan tidak putus asa..pluang tu akan selalu hampiri kita. janji tak putus asa dan selalu berdoa =)

    ReplyDelete
  2. yeaaa... betul... kita jangan putus asa... harap2 usaha kita di pandang ya cik fatin... cik fatin update la jgk blog..nak baca,..hemo3...

    ReplyDelete