Monday 27 May 2013

final exam ...

Assalamualaikum (n_n)v ...


Malam nie tak dapat tdow.. banyak sangat perkara yang bermain dalam fikiran ...Final exam dah sangat dekat . jumper je orang soalan paling top akan di Tanya dah study sampai mana.. Aaaaaa seyes bila ditanya soalan tu bertubi2 aku sangat tension, saya tak start lagi.. sekarang tengah sibok buat assignment banking. kawan2 lain xpe.. boleh buat multi tasking .. 2 work in one time.. tapi saya tak boleh la.. kene focus satu-satu.. urmmm carry mark utk subjek statistic dah keluar . urmm syukur la dapat carry mark cmtu. setimpal la dengan usaha saya yang tak berapa nak mantap nie.


 
 
Otak terasa pening sangat nie.. Dalam hati nie cakap Nurul Ain dari awak duduk merenung memikir baik awak buat keje.. Tension pun kerja tetap kene submit kan.. Selamat Lect Banking tu owesome .. Kasi masa yang sangat panjang nak siap kan assignment dia.. (n_n)v .. Nie pun masih terniat kat hati nak sambung master, belajar degree pun dah semput sangat nafas nak kejar.. tapi saya pelik dulu time saya belajar dkt politeknik tak terasa diri nie terbeban dengan tugasan, kuiz, test..Time poli assignment ada 5 setiap subjek. Kuiz paling sikit 4 , Test 2 kali.. tapi tetap  masih ada masa nak main main.. siap boleh layan running man.. heheh.. Tapi kat sini assignment kasi time sebulan nak siap. Tapi urmmm tension bukan main. macam la lect suh wat proposal projek jutaan ringgit :P poyo je kan .. mengada lebih.. 
 
 

Apa apa pun semangat nak belajar mesti ada kerana Allah (n_n)v . belajar pulak kos Islamic banking . Kira fardhu kifayah n fardhu ain jugak kn .. semangat2... Fighting ... weee sem depan excited la nak belajar bahasa arab dari dulu lagi teringin nak belajar p xda peluang.. Alhamdulillah Allah izin nak belajar. Walau senior cakap susah. Tapi semangat tu mesti ada ,heheh .. Pupuk minat dulu kn.. susah belakang cerita ..
 


No comments:

Post a Comment