Sunday 28 July 2013

Assalamualaikum sahabat fillah ..



Pejam celik pejam celik tanpa kita sedari kita dah berganjak ke stage ke 4 iaitu 10 hari terakhir ramadhan. Moga amalan kita berlipat ganda di akhir nie bagi mengejar lailatulqadar. :) . Semalam result exam aku keluar , 1st login portal asyik x dapat je.. Almaklum lah org ramai berpusu2 nak taw result depa. cuba punya cuba akhir nya dapat jugak .. syukur Ya Allah untuk result yang sangat membuatkan aku terharu. Kalau nak di bandingkan dengan usaha aku yang tidak seberapa. dalam hati cakap mungkin nie berkat doa mak .. Alhamdulillah

semalam pegi shopping raya, cari baju melayu adik, eeeeee kecik lagi p memilih bukan main, tu x bekenan ni x bekenan, sakit pulak hati kita nie. hehehe... Aku???? urmm xda baju raya, xda kasut raya, bila umur dah meningkat keinginan nak membeli tu sangat lah kurang , bukan apa kalau di pikirkan semula, baju2 raya tahun lepas yang belabuci2 kalah baju ramlah ram last2 pakai 1 st raya je.. lepas raya dia jadi harta Karun kat dalam almari... see!!! Nampak pembaziran di situ , xpala , tahun nie beraya dengan bersederhana.. duit tu aku simpan untuk bayar yuran uni lagi ada pekdah.. xdala nak nyusahkan ayah.. dari umur 1 hari sekarang dh 22 ..xkan ayah nak tanggung lagi.. sorry ayah nanti lepas akak habis belajar n dah keje akak plk belanja baju raya ayah..hekhekhek

No comments:

Post a Comment