Sunday 10 June 2012

ANAK BUAH YANG AKU SAYANG.......

Assalamualaikum...
salam Ukhuwah Fillah Da Iman Abadan Abada...


petang yang sangat indah di rumah ku... di sebabkan semua kerja dah aku langsaikan.. aku bkk la fb,,, kebetulan pulak kakak ipar aku ada tag gmbar anak2 buah... waaaaa sgt comel... comel sgt222... ermmm secara jujurnya,,, walaupun aku dh ada 2 org anak buah.... p rasa macam x ada,,, rasa kehadiran diorg x ada ubah pun kehidupan aku.. almaklum la,,, kami duduk di sarawak,,, keluarga abang duduk di pahang,,, mmg jarang jmpe... setahun sekali je jmpe 2 pn masa hari raya... dulu tengok dia time baru lahir... balik2 semenanjung dh boleh jln pon... huhuhu.... dorg pon xknl sapa mak ngah diorg kot.. P MAK NGAH SYG KORG TAW... hihi... tggu t ya mak ngah balik... t belanja coki2....




haaaaaaaaaaa,,,,,, ini lah anak buah aku yg ke 2... nama dia iqbal rajauddin... ayah ckp cucu dia yg ni ikt muka dia,,,hakahk...perasannnn..........




ni iqbal ngn sis dia balqis batrisya... org zaman sekarang nama ank suma ssh nak sebut,,, p asalkn mksud dia baik... x da masalah nama apa pn..hihi




hai comel x saya.... spek pink auwwwwwwww.... :)))


last mak ngah jumpe iqbal masa umur sebulan... skrg dh sembilan bulan... rindu iqbal.......... t membesar jadi anak soleh buat babah ngn umi ya... :))

1 comment: