Monday 11 June 2012

AKU SAYANG KAMU...



Assalamualaikum...
salam Ukhuwah Fillah Da Iman Abadan Abada... 


" I may fight with my siblings. But once you lay a finger on them, you'll be facing ME " ayat ni memang betul.. kita mungkin sering bergaduh dengan adik beradik kita.. tapi kita akan marah kalau ada org sakitkn dia... macam aku.. aku sangat protect adik aku.. kadang2 dia marah dengan sikap aku.. suma aku nak tahu.. bak kata dia, aku ni kuat membebel,, hihi... adik fahami lah this is for your sake of goodness ..itu fitrah kasih sayang antara keluarga .. mana mungkin kita biarkan orang yang dilahir dari rahim ibu yang sama dengan kita di sakiti..cubit peha kanan, peha kiri pn akan turut rasa tempias sakit nya,,, gaduh besar mana pun kita dengan adik beradik kita tapi memang xkn lama.. bak kata pepatah air yang dicincang tak akan putus,, begitu la jugak hubungan kita dengan adik beradik kita.. kadang2 kecian tengok anak tungal.. xdpt rasa kewujudan adik beradik... kalau nak tahu makin ramai adik... makin cheerful hari2 kita kan,.. :)))





2 comments: